blä

Det blev aldrig att jag bjöd över en kompis, jag gjorde godis ist ;) . Under tiden jag gjorde godis, fixade Hans med den nya möbeln tillsammans med Kigge. Tog ju mega lång tid, men så blev de film till sist. En Steven Seagal film och fy fan va dålig den var! Kill switch heter den. Mycket pang och massa våld och ingen mening what so ever. Givetvist var de Seagal som är författare eller vad man säger till filmen.

Inte att rekomenderas.

Nä, ska nog hålla mig till mina chick flicks ;p hihi. Eller ja inte bara finns ju andra bra rullar med :)
Ska nog krypa i sängs nu och se lite på tv kanske.
natti natti

Kommentarer
Postat av: Marie

Hamnade på din blogg via min bästa väninna Ankis blogg. Upptäckte till min stora förvåning att vi känner varann, du å jag. Jag har bla bott granne med dig när du var liten.Tror nog du kan räkna ut vem jag är om du tittar in på min blogg.

2009-01-03 @ 23:28:53
URL: http://havoskog.blogg.se/
Postat av: Anki

Nej sådana där pang pang och våldsfilmer får vara för mej också!

2009-01-04 @ 08:59:40
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0