Aldrig mer på en fredag!

Jobbade ju idag och busa lite med Johanna ;) hihi slutade 15 idag så jag åkte hem och hämtade Alice på dagis.
Så vi åkte direkt till systemet. OMG! var ju snigel fart in till stan, sen var de ju KÖ på systemet, inte in då som tur va ;).
Jag är ju inte ofta på systemet får jag säga och jag får ångra bittert att jag åkte dit idag! men de gick ganska så fort och jag fick visa LEG *YAY* hihi, härligt och känna sig lite ung än fast än man har passerat gränsen med snart 5 år.. huga var gammal jag börjar bli :p hihi. Sen vet jag själv att de är inte lätt att se om någon är över 20 eller 18 för den delen.. har ju plockat några som är en bra bit över 25 ;p. Jag säger bara en sak, njut av de även om det kan vara irriterande. Ingen ide att bli sur för en sådan sak.


Detta lilla ska jag kalasa på imorgon, räcker gott och väl tycker jag :)

Tänkte jag skulle slänga upp bilder på de jag köpte i tisdags. Har stoppat i nya batterier i min lilla kamera ;)


Svart kjol, köpt på KappAhl


Svart top, köpt på Zara


Rosa top, köpt på KappAhl

Kan ju tillägga att jag köpte svart strumpebyxor på KappAhl med. Men de vill ni väl inte se? hihi

och så min linslus som jag busade med mitt i allt fotande ;)
<-- Den grå lille grejen där är snoddas ;)

Visst kom lille snoddas in i bliden som sitter på kameran :)

Fint va?

Kommentarer
Postat av: Anki

"Partypinglan" redo ser jag!! Är du laddad då? Ta med badkläder och handduk om du har lust att bada i bad tunnan. Det kommer att hända grejer i morgon kväll!!

2009-01-30 @ 18:59:38
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Anki

Kameran skall med också om jag inte glömmer!

2009-01-30 @ 19:00:33
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: jojjo

va fina kläder:D gillar den svarta kjolen!

2009-01-31 @ 22:58:10
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0