Vilken KVÄLL!!!

Är ledig denna helg! så skönt :D
Hade över ett gäng brudar igår hos mig på lite middag och sånt ;p
Älskade tjejer jag hade såååå himmla kul! tack för att ni kom! det får vi snart göra om igen ;)

Var så seg i starten igår.. stack iväg sent och handlade, samt fixade en present för Alice skulle på kalas idag.
Hans grejede hemma undertiden. fick rätt bra ordnig hemma ;) thank you luv!

Skulle nog snarare sagt 7 eller 8 till tjejerna ist för 6 eller 7.. Fick ju brottom att vara klar till 6 men inagen kom förrän typ efter 8 ;p Så jag gick och små pysslade tills de kom :) så de blev jätte mysigt när de kom. Hade tänte lite levande ljus och hann duka lite fint och maten var typ klar :D

Efter maten blev de lite Guitar Hero, fick ringa på Hans så de blev rätt.. vi har så mycket med de tekniska hemma :/ helt klart inte lätt för mig. Men vi kunde iaf spela ;)
Jag som vanligt glömmde bort kameran så de blev bara lite bilder när de spelades Guitar Hero. Men jag vet ju några som knäppte fler ;)


Vi åt dessert och sen bar de iväg till Peter Nicklas bar. De var trevligt där men inte så mycket med folk som dansade. Satt mest ner och tjötade..
Skulle bli efterfest hos Sofie men det var ju några som bara busade så vi kom ju nästan inte iväg! haha.. Tyvärr hängde jag inte på en tråkmåns som jag är men jag var kall och trött, så jag gick hem. Blev lite fyllemat hemma. dvs lite potatisgratäng och vitlöksbaugette :P Ville sitta av ruset innan jag gick och la mig.
Sov helt själv i den stora gosiga sängen :) Hans stanna över hos en kompis och Alice var hos farmor.

Bakis som jag var hade jag glömt av att Alice skulle på kalas och de var ju inte så att Hans påminnde mig. Det var kära svärmor som ringde och undade när de var dags. Panik fick jag för jag ville minnas att devar vid 1 och just då var klockan 20 över 12. Ringde Hans i panik "Alice ska ju på kalas!, vilken tid!?" Hans var ju cool lugn och sa att de var 1 hon skulle vara där. Jag fick slå in paket och skriva på koret och bara spring in och slänga på mig kläder. Hans hämtade Alice hos farmor och så kom jag ner med presenten. Hon fick låna kläder av farmmor till kalaset, så hann dit nästan i tid.

Vi käkade lite räster när Hans kom hem. Jag hade ju inte ätit frukost men jag åt ju nattmat och de brukar jag inte göra.
En så länge har jag bara haft ett mål sedan jag vaknade. Känner mig inte direkt hungrig heller.
Passade på att spela lite guitar hero, för att Malin lämnade den här. Hans tyckte inte de var så kul först men innerst inne tror jag han gjorde de ;) Jag vill ju ha playstation3. var väl lite därför han sa som han sa. Men så ville han spela igen lite senare och då vann hann över mig varje gång. Jag bara önskade att jag bara gjorde mig till så han kunde vinna, haha!

Tack ännu en gång tjejer för en så rolig kväll!
puss o kram!!!

Kommentarer
Postat av: jojjo

tack AnnaCarin:D va jättekul o du bor ju så fint!! Måste göras om snarast ..o då ska ja må lite bättre ;) hihi

2009-02-08 @ 20:00:36
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0