usch..

Igår hade jag lite ont i nacken och kände mig lite skum i kroppen, de var en sån där dag då inte jag var hungrig och fick tvinga i mig frukost. Sen blev det ingen lunch heller direkt. Blev att jag fick i mig två smörgåsar och så åt jag en burk ananas.
Satt och slö surfa hela dagen igår innan jag skulle till jobbet. Givetsvist stod de om kronprinsessan och hennes förloving. Jätte roligt för henne, tycker jag och de blåser upp så mycket om de, men de är la för hon är kronprinsessa.

Hur som helst kom jag iväg till jobbet och kände mig fortfarande lite skum så. Märkte att jag fick total blackout på vissa plu- nummer, sånna som jag kan utan till men som jag var tvungen att kolla upp för helt plötsligt kunde jag dom inte.
Så när de blev rast så gick jag bort och tog mig en energidryck och en glass. Men när jag kom ner från rasten fick jag huvudvärk, den satt typ mer vid pannan ovanför vänstra ögonbryn. Tänkte de måste vart energidryken.
Så när jag kom upp på min sista rast tog jag en imbuetin och åt en banan. Trodde jag skulle må bättre, men började känna mig illamående, det var bara till att bita ihop och så fortsätta kvällen. Jag löste av maggan på rast i tipset och tänkte att jag borde kunna komma på andra tankar.

Så kom Annica in med telefonen mot örat och frågade mig om jag hade bil och så svarde jag ja och så kollade hon om jag kunde köra hem Robin, Anki son. Där behöver man inte tänka många gånger klart man ställer upp så jag sa ja på en gång. Kom på att jag behövde ju handla med, men så tänkte jag att de får jag väl göra på ICA då de är ju inte hela världen.
Jag är ju en sån människa som ställer in mig till saker och ting och planerar, så fick jag höra att jag inte behövde skjutsa hem Robin. Kunde inget annat än skratta och så fick jag ju handlat iaf innan jag skulle åka hem.
När jag väl kom hem kände jag att jag inte mådde illa längre och huvudvärken släppte, tack tänkte jag men kunde de inte gått över lite fortare??
Satt vid datorn och lekte medans Hans satt vid sin och grejade, sen så plockade jag fram dom nya kakorna jag hade köpt. Dom blev väldigt populära och nästan att vi åt upp hela paketet (eller ja, innehållet iaf) hehe, och så tog jag fram lite glass med. Hade köpt en billigsort från jobbet men den var inte alls god, den gick och äta om jag la den på kakan så jag inte kände smaken av glassen. Blev att jag spola ner rästen i vasken för den var inte alls god, fy bubblan. Den köper jag inte hem igen iaf.

Ska se om jag kan ta mig en sväng ut till kungsis idag innan jobbet, är de uppehåll så går jag nog. Behöver lite små saker som inte finns på jobbet.
Idag mår jag lite bättre så de ska nog gå bra idag.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Anki

Kul läsning och den där Robin är inte och lita på Förlåt. Kram

2009-02-26 @ 12:55:15
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0