Nu igen..

Igår kväll upptäckte vi löss i Alice huvud :( Jag var snabb med att lägga i lusmedlet, hon fick ha det under natten.
Jag kunde inte somnat igår när jag gick och la mig, tankarna bara for iväg i fullfart, jag till och med log och tänkte på de och att jag kunde skriva om de i bloggen. Jag gick upp och satte mig vid datorn en stund, kände inte alls för att blogga. sen gick jag och la mig igen och så var jag uppe en vända vid 1 tiden. Hade så ont i magen, men de var inget vanligt ont i magen som man får när magen "stannar". brukar vara iskall om magen och så får man en sån kraftig smärta sen är de fullfart på toaletten. Det var inte de jag fick inatt. Jag gick endå upp till toan men kom ganska så snabb där ifrån.
Log vaken en bra stund och hade ont, men lyckades somna till slut.


Hans väckte mig kvart över 6, men jag log kvar till halv 7. Jag gick upp och väckte Alice då och så satt vi en stund och myste i soffan.
Fick duschat henne och kammat igenom hennes hår. Det kom många löss... Nr jag satte mig för att äta frukost var ja ginte ett dugg sugen eller hungrig. Mår fortfarande dåligt, men inte så att jag måste kräkas eller behöver besöka toan. Jag mår bara ILLA och jag vet inte varför. Kan vara för att jag är orolig eller kanske rent av är stressad. nå väl hoppas de går över framåt dagen.

Får ta och åka till jobbet nu.
Vi hörs väl senare..
kram kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Är det något som oroar dej?

2009-02-17 @ 11:06:57
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0