Lite uppmuntran...

En del har de jobbigt nu, med demoner och annat..
Jag är inte så öppen av mig, jag delar inte gärna med mig om sånt som är jobbigt för mig just nu. Jag är en sån person som stänger allt inne och bygger på. Sen vid nåt tillfälle kommer allt på en gång. Jag vet inte varför, jag tycker de är jobbigt att dela med mig. Jag känner att andra inte ska dra runt på min skit också, de har nog med sina egna.
Klart de finns stunder då jag öpnnar mig och jag uppskattar verkligen den som lyssnar på mig då.
Jag har svårt för att veta hur jag ska bete mig när nån öppnar sig för mig, ibland blir jag bara tyst. Jag är ingen sån person som kan komma med bra uppmuntarnde komentarer och sånt. Men jag lyssnar gärna och jag gråter gärna med den som gråter, jag tröstar gärna den som mår dåligt fast inte med ord. Jag vill alltid finnas till, vara en klippa.

Hur som helst, här är en låt som kan vara lite uppmuntrade, att kämpa på.
Den låt är från filmen Honey. Jag tycker filmen är värld att se ;)

Yolanda Adams- I Believe



Lyrics | Yolanda Adams - I Believe lyrics

Kommentarer
Postat av: Anki

Det kan behövas att man pratar med någon annan i bland när man mår dåligt det är inte farligt.

2009-02-16 @ 17:28:00
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0