Internetlös.

Japp, de var jag igår.. Fy vad jobbigt de var! är ju så beroende av att sufra, även om de bara är strunt de jag gör.. fick typ abstinensbesvär :P
Så vad gjorde jag då under denna tid? fick satt på en tvättmaskin eller två.. sen satt jag som klistrad framför datorn och försökte med allt, start om och kollade om datorn under tv funkade men inget gick. Så då satte jag mig och spelade Hjärter, Kungen, Solitaire, Spider Solitaire, minesweeper och pinball, hade musik från winamp efter som Spotify bara funkar när internet funkar :P men de gik bra de med ;) Närj ag tröttnat på spelen startade jag Photoshop och gimp. Hittade en bild på Johanna bland mina bilder, men jag har inget minne av att jag hade sparat den? måste ha vart tryck galen och lyckats spara den :P hur som helst hennes söta foto blev mitt offer i både gimp och photoshop ;p muhahaha..
Så här blev resultaten ;)


Här är orginalet :)


Johannas bild i gimp ;)


Johannas bild i Photoshop (Till er som läst detta tidigare så hittade jag de bilden som inte var krympt)

Verkar som mitt internet inte var de enda som saknades igår så några av mina bilder är borta :'( vet inte om jag kommer få tillbaks dom :(

Igår krokade jag lite lätt med Johannas bil :( Jag stod pakerad bakom henne och skulle bara starta bilden så jag kunde sätta på värmen och sen borsta av all snö. Men jag glömde titta om jag hade en växel i så när jag startade bilen så gjorde den ett kängruskutt fram och knuffa till Johannas bil. Allt gick jätte fort jag hann inte äns reagera. Jag ropa ut till Johanna att jag trode jag körde på hennes bil. Så flög jag ur bilen och kollade på hennes bil. Som tur var hände de inget med hennes bil, men tyvärr tryckte jag in nummerplåten på våran bil.. så har ett fint avtryck av Johannas dragkrok på nummerplåten :(
Skämms jätte mycket för de :( . Fick lätta på hjärtat när jag kom hem. Hans blev inte arg han var mest tyst och ställde lite frågor om sånt man måste göra om man kör på någons bil. Jag förklarade att Johanna var där och inget hände med hennes bil vad vi kunde se. Hans gick sen ner och kollade på våran bil.
Han sa att de går och fixa och kommer gå på runt 500kr. Vilket känns skönt, det kunde ha kostat mer om inte dragkroken va där.. Kommer dock bli moddad nu av Hans, just för detta. Men bilr han jobbig så tänker jag säga att jag har iaf inte åkt fast för FORTKÖRNING!

Peace and out!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppsan en olycka händer så lätt!

2009-02-20 @ 21:14:09
URL: http://anki62.blogg.se/
Postat av: jojjo

wow va coola bilderna blev :D sparade dem direkt ..va duktig du e på sånt ;)

2009-02-20 @ 23:10:37
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0