Inte bara bloggen..

Nu har det gått en evighet igen sen jag skrev.. men de har inte hänt så mycket som jag viljat blogga om.. har mer eller mindre bara jobbat.
För ett par dagar sen/vecka? så gjorde jag om min blogg. Idag gjorde jag om mig ;) nej ingen plastik är utfört HAHA!
Jag var hos frissan idag och klippte mitt låååååånga fina hår. Jag har vvarit duktig och tagit före och efter bild, men tänkte inte lägga upp de nu ;) tänkte överraska jobbet och sen pojkvän ;) hihi, så jag ska lägga upp de ikväll :p

Igår fixade jag naglarna, jag klistrade på fusk naglar för jag ville ha fina snabbt. Tyckde de gick bra, men såg sen att de hade bivit luftbubblor så fixade de idag. När jag körde från frissan idag lyckade jag knäcka fusk tumnageln *grrr* så av med den och så får jag sätta på en ny.
Får slänga upp bilder på de med då ;)

Nu ska jag ta och städa lite.. Brudarna kommer ju på lördag!!

Kommentarer
Postat av: annica

svar: ahha delar man på semlan så blir det ju inte samma sak att äta den ju;P

2009-02-05 @ 16:55:19
URL: http://annecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg upp bilder nu :D ja e så nyfiken att ja nästan dör ...:P

2009-02-05 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0