Håll i er nu!

Tänkte uppdatera bloggen nu och det börjar med fredag.

Seg som vanligt var jag i fredags, skulle duschat innan jag lämnade Alice till dagis men så blev de inte.
Tänkte jag skulle få de gjort efter de, men jag satte mig framför datorn och surfade glatt. Vid 12 tiden ringde Hans mig.
Han undrade om jag ville luncha med honom och jag var ju inte sen på att säga ja ;)
Vi åkte till en Indisk restaurang som låg vid inlag typ. Lilla hantverksgatan tror jag de heter. Dom säljer även triumf glass där.
Jätte gott var de iaf :) Hans åkte direkt till jobbet och jag fick åka med, jag gick från hans jobb till kungsmässan, är ju inte så långt, tog väl knappt 5 min dit hihi.
Beslöt mig för att hitta alla hjärtansdag present till Hans och Alice. var inne i olika affärer men hitta tillslut nåt till dom båda på H&M. Sen begav jag mig till ICA och handlade lite smått till frukosten som vi skulle ha på lördagen.
Fick gå med snabba steg hem för klockan var så mycket och jag ville duscha innan jag skulle till jobbet. Var hemma prick 2, så packde upp snabbt och sen sprang jag in i duschen. Jag hann till och med hänga upp lite tvätt och sätta på en ny maskin.
Jag var i tid till jobbet och jag trodde jag slutade kvart i 9 med de visade sig att jag slutade kvart över 8.
Blev en vimsig och busig dag på jobbet och efteråt handlade jag mer till frukosten.
Vilken frukost de blev!!

Så blev de lördag morron. Vi log och myste ett tag innan vi gick upp, sen gjorde vi ordning frukosten. Det blev hur mycket om helst och jag var proppmätt. Slängde mig i sängen igen och hoppades på att vi skulle byta presenter. Dom var inte sent efter mig till sängen, men de blev bara Alice som fick sitt. Hans hade ju inte köpt nåt till mig så jag tyckte inte han skulle få sitt om inte jag fick nåt. Han sa att han kulle skaffa de senare på dagen medans jag var och jobbade. Han fråga vad jag önska mig.. En romatisk pojkvän, svarde jag. Han bara skrattade. Sen sa jag "nåt jag inte fått på länge" och han fatta ganska omgångede vad jag mena och han sa nej, eller möjligvist i plast. Det är ju inte en samma sak att få en bukett rosor i PLAST!? Jag älskar rosor, men lär inte få sen dom i mitt hem om jag inte köper dom själv. Jag har stor lust att köpa en bukett med rosor och en med tigerliljor.
Hur som helst så bar de av till jobbet. var it tid och hoppades på att se Sanna innan jag stängde in mig i tipset, men så blev de inte.. Fick se henne när hon löste av mig på rast så då fick jag en Alla hjärtansdag KRAM :D hihi så mysigt
Kom hem och hoppades på mat och bki lite uppvaktad, blev ju inget med de. Hans var hemma med sin kompis och de åt smörgåsar. Shit jag kunde nästan hellre vilja ha en pizza än en smörgås. iof var de ju gott de hade ju köpt potatissallad och makrill i tomatsås att ha på mackan.. själv är jag inte förtjust i makrill, tycker de luktar kattmat. Och lite små sur var jag och gjorde ordning mina mackor på mitt vis. smög i lite vodka i mitt stora glas med jucie. det var ju ingen som  märkte de förutom jag :p blev ingen present då heller...

Så blev de söndag.. fick ätit frukost innan jobbet Alice var kvar hos farmor undernatten så de kände skönt men ändå tomt. sakande henne så mycket under lördagskvällen.
Jag jobbade heeeeela dagen. Trodde inte skulle vara så mycket med folk, men jag hade och göra fram till 3 iaf. Stressigt blev de med :( Jag blir stressad när de är lång kö och jag står och ringer för att få hjälp med en annan kund.
Men det blev lungt på kvällen, för lungt. Fast på något sätt var de skönt ändå.
Kom hem och mötte min prinsessa i dörren. Jag var så glad att se henne :) många goa kramar fick man.
Hans hade gjort iordning en smörgås till mig, så jag tog den och ett glas mjölk. Denna gång fick ag en present. och då gav jag min present till honom. Jag fick rosa tofflor!!! hehe, jättsöta och mysiga. Hans fick en slipover av mig och han tyckte om den :)
Vi firade inte bara att de var alla hjärtansdag, de var även vår förlovnigsdag.


Söta va?

Kommentarer
Postat av: jojjo

såna tofflor har jag med :D

2009-02-17 @ 18:57:38
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0