Gårdagens bus

Jag jobbade igår med Sanna och vi hade massa bus ;)
Trodde jag skulle åka direkt hem, men de ändrade Hans på väldigt fort. Det blev att jag hämtade dom hemma och så åkte vi en snabb sväng till Svärmor och vi fick i oss lite mat där med. Hans lilla syster va där med sin man så de blev att jag lämna Alice och Hans kvar och så åkte jag hem och gjorde iording mig för kvällen. Blev att jag ringde mamma innan jag stck in i duschen och snacka lite med henne.
Och jag tidsopitemist som jag är, trodde att jag skulle kunna duscha, sminka, föna håret, använda voylmmaster och locktången på knappt 40 min. Det händer ju inte. Men det trodde jag ju!
Fick lite extra tid på mig när Sanna ringde och sa att hon blev lite sen, eller jag missa hennes samtal men jag ringde upp henne..
Håret var ju inte helt torrt så de blev ju inga lockar direkt. och Jag hann byta kläder innan hon kom då jag tyckte inte jag var nöjd med de jag hade tänkt att ha på mig först.
Så åkte vi för att hämta upp Anki och Marie och dom tog god tid på sig att komma ;p
Ut i skogen bodde Cissi, hihi men himmla mysigt var de iaf ;)
Massa god mat och dessert.Trevliga människor, öl cider och vin fanns de. Sen blev de tävligar som spåra ut lie lätt efter ett tag men vi hade såååå KUL! :D Helt underbar kväll Cissi! TACK!!

och så lite blider från kvällen..

Tacos var de till middag men jag var lite sent framme med kameran så vi ser bara Marie äta ;)


Öl och Cider fanns de ju. Dom närmsta öppnade är mina ;)


Framför Marie står den väldigt goda deserten! och jag hade tagit mer om jag inte var så MÄTT!


Nej vi ska inte ut i skogen.. Cissi var våran lek ledare ;)


Sanna i fullgång med en av lekarna på Wii


Av nån anledning har jag bara fotat denna lek :p


Bara så att ni vet så sitter MARIE i soffan nu ;p
Här är JAG vrålade hon och sländes sig i soffan
Förutom Marie så är de Willys brudar i soffan med ;)

Sjukt kul kväll, tvärr hade jag inte några spännade bilder, dom står säkert Anki och Marie för ;)
Jag var mega trött och sov väldigt gott i min säng när jag kom hem :)

Tack alla för denna roliga kväll de får vi snart göra om igen ;p
Och Sanna nu jäklar är de snart helg igen och då blir de massa mer BUS!
Längtar redan!

cya laterz

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja du det var kul menar du att jag tog kort????

Okey du hittar dem på facebook!

Det får snart bli party igen!

2009-02-01 @ 16:15:17
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: annica

Så fin header :D

2009-02-04 @ 15:23:09
URL: http://annecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0