en Lat dag

Japp har bara latat mig idag, inte gjort nåt speciellt mer än tömt diskmaskinen och satt på en tvätt i maskinen.
Sen har jag seg surfat och ätit lite, ingen spännade dag så direkt.
Jag sov ganska länge idag med, vilket var skönt men jag undrar om jag inte sov för längen eller om de var för att man vakna lite då och då? som om jag snoozade fast jag inte hade väckerklockan på.

Kände igår kväll att jag hade ont vid örat och ner mot käken, tror jag har spänt mig. sen lyckades jag peta in bomullspinnen för långt in i örat och de gjorde väldigt ont :( tog en Imbumetin men känns inte som de har hjälpt... Inget kul alls..

Läste nåns blogg om vovvarna i Gälve som får ett tragiskt slut på livet om dom inte hittar nya hem.. Just nu vill jag jätte gärna ha en! Men vet inte hur jag ska få råd och tid att ta hand om en. Hans tycker inte man ska ha hundar i lägenheten.
Tilll viss del tycker jag han har rätt men åt andra sidan så vill jag gärna hjälpa en vovve så den slipper somna in för gott :( http://www.expressen.se/husdjur/1.1474828/ge-mig-ett-hem jätte söt är den också på bilden.

Ska äta semla idag för de är ju trotts allt semledagen idag :D
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0