Bus

Jag är ledig idag och var de igår med.
Jag gjorde inte så speciellt mycket igår, tvätta lite och så.

Idag har jag och Alice duschat tillsammans, efteråt tog Alice fram hårfönen och så föna jag hennes hår torrt. Sen hämtade jag locktången och satte på den. Så lockade jag Alice hår, hon ser ut som en prinsessa. Jag sa att hon fick ha på sig klänning idag. Så söt blev hon och hon var ju inte sen på att sätta sig i soffan och titta på tv:n. Det är ju sååå viktigt med barnpogram, dom sänder ju heeela dagen med :/.. Jag passade på att ta lite kort på henne :)


Hehe, jag fick inte störa när hon tittade på tv... undrar  vart hon har fått de ifrån? ;p


Åhh en till bild? ta på tv:n istället :D


Här är Higgley Stans hjältar


Bra mamma, jätte fin bild.

hehe busunge ;) Nu ska vi ta och mysa med lite glass tycker jag :D

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0