Ballerina


(Bild goteborgskex.se)

Köpte hem nya Ballerina Choko igår. Jag gillar ju att pröva nya saker och jag märker oftast dom när dom kommer med kunderna på rullbandet i kassan ;)
Så jag beslöt mig för att den måste jag ju prova, älskar ju göteborgskex :D
Kakan på denna bild är något ljusare än vad kakan är i verkligheten. Om du tänker på orginalet så har den en mörk kaka i botten, den är ju i samma färg (tror jag iaf). Så mörk choklad är de då rakt igenom, och jag tycker faktiskt den var god. Gav en till Hans och de dröjade inte länge förrän han hade ätit upp den och sa "En till!" hehe, så ja de blev både en till och en till så nu är paketet nästan slut :P Kan ju tipsa att den är god att äta till glass ;)
Så jag tycker den är värd att köpa hem och smaka på :)
Läste lite om Ballerinas historia på goterborgskex.se, ganska så intressant faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Anki

Fan den har jag missat!

2009-02-26 @ 12:56:11
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0