Absolut Onsdag..

Det har vart onsdag heeela dagen, men för mig känns de inte som onsdag idag, jag vet inte vilken dag de känns som.
Var ju ledig i måndags så de kan vara däför de inte håller ihop i mitt huvud. Veckodagarna blir inte de samma när man är ledig lite här och var.. Men inte tjurar jag för de ;)

Satte klockan på kvart i 6 igår kväll och kom i tid i sängs och jag låg inte och grubbla! fantasiskt!!
Men när klockan ringde så kände jag inte alls för att gå upp, de var så varmt och mysigt undertäcket, så jag snoozade i hela 9 minuter i taget så var uppe ur sängen 3 minuter över 6. Gick direkt och duschade, var ju varm och skönt där med så man hade ju ingen lust att går ur den. Ska man till jobbet har man inget val än att kliva ur duchen och slänga på sig kläder. Kom på när jag var precis  på väg ut igenom dörren att jag behövde lunchlåda, så tassade in i köket och öppnade frysen. Hittade en burk med stuvade makaroner, fick lägga i köttbullar bara.
 Fick ta 760:n till jobbet, har tröttnat på den nu bara för att den har dragit åt sig fukt så de blir att skrapa framrutan både inne och ute, men jag slapp idag att skrapa runtan på insidan.
Trött är jag med på mig själv eftersom jag JÄMT glömmer mina vantar, så fryser ju fingrarna av mig nästan varje gång jag behöver skrapa rutorna.

De kom en nisse som uppdaterade vårt scanningsystem så jag fick stå och ragga kunder till scanning i stället ;)
Inte kommer jag ihåg hur man ragga kunder och då gjorde jag de för snart 1 årsedan. De gick inget vidare :(, men som tur var blev nissen klar med uppdateringen så jag kunde stå i scanningen och ta emot kunderna. Då fick Johanna ta över att ragga kunder och hon var ju helt klart bätter än mig på de :P hehe..
Vid 12 snåret blev de kassan för mig och de är alltid trevligt med lite omväxling.
Lite snurrig i nattmössan var jag med, hehe.. Skulle ringa Annica men de var Anki som hade telefonen så de blev bara mummel och snurr i ord till Anki och så tittade jag på telefonen och så började jag pilla på den som gjorde att jag visst la på innan jag hade pratat klart med Anki. Hon ringde tillbaks efter ett kort tag och undrade vad jag ville och jag sa bara att jag pratade i nattmössan och så passade hon på och fråga om jag behövde massage. Jag kopplade inte först så de blev ett osäkert "jaa??" så sa Anki att de fanns ledig tid 3 till halv 4. Min första reaktion blev "men jag har ju inga pengar med mig" och så Anki att jag kunde betala imorgon ist, så efter lite funderaringar så tog jag tiden.

Det var hur skööönt som helst att få massage. Ångrar inte att jag tackade ja till massage, och hon gav mig lite tips, hon var till och med bättre än den andra som de brukar vara..
Gick ner till scanning och träffa sanna så fick bytt några små ord med henne och så kollade jag om jag inte hade 50kr på kontot så hon tog och knappa in de åt mig i kassan. Jag hade 50kr så jag tog och betalde på en gång.

Så här är jag nu avslappnad och glad.. känner mig lite hungrig dock så får hitta på nåt att äta..
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0