Ett litet citat från Alice

Barn är ju så himmla roliga och söta när dom tänker till.
Vi var ju som sagt på Öland i veckan och besökte fyrarna som finns där.
Morfar heter Jan och en av fyrarna heter ju Långe Jan, så jag skojade lite och sa Långe Jan och korta Erik*
(*Långe Erik är kortare än Långe Jan) och då tänkte Alice till och sen sa hon "Vi ska se Långe morfar och korta Erik"
Vi alla vek oss i skratt, de var ju så bra tänkt.

Ett annat bra citat från Alice var när vi var i stugan i det rummet vi sovde i och jag tappade nåt på golvet där Alice stog och de var ju trångt så jag sa "Åh, snälla Alice kan inte du ta upp de mamma tappade?" och då sa hon "Det är ju det man har en dotter till, att hjälpa till att plocka upp och sånt"
Då brast jag ut i skratt och kramade om Alice och sa "Du är så himla go du".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0