Åre dag3

Idag skulle Hans kompis iväg och cyckla downhill.
Trodde vi skulle besöka chokladfabriken men de tyckte inte Hans, iom att hans kompis och så ville dit, men han sa att de var lugnt om vi åkte ändå.
Men så blev inte fallet och vi tog en prommenad, jag, Alice och Hans. Vi gick bort till Stationen för att hitta lite mer om vad man kan göra här, tyvärr hade vi inte samma intresse på vad man skulle kunna göra.
Så de blev att vi forsatte och gick en bra bit innan vi kom hem igen.

Vi fick ätit lite lunch och sen beslöt vi oss för att basta.
Första gången för mig att basta, tror aldrig jag har gjort de. Och fy sjutton va varmt de va, jag fick nästan panik för de var svårt att andas. Vi satt där en stund sen gick vi in och svalkade oss i duschen och så in igen. Vi gjorde så ungefär 3 ggr sen kände jag av att jag inte orkade mer för att jag fick väskebrist. Så vi duschade klart och gick ut.
Efter de har jag känt mig väldigt slö och trött, Hans har gått och lagt sig men jag vill inte vila eller sova nu, så jag sitter här och bloggar.
Det har vart en lite små tråkig dag med lite regn.
Tänkte snart ta mig till mataffären och handla lite middag tills idag, snart kommer nog Hans kompis hem.

Skulle vara skönt med en kvällsprommenad idag med.. Får väl se om de är nån som orkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0