Åre dag3 fort.

Den ända prommenaden jag fick var ner till mataffären, men de var inte illa de, trodde jag skulle få gå dit själv men de sluta med att alla gick.
Jag väckte Hans och så bad jag om lite pengar så jag kunde handla lite, så när jag prata med Hans kompis sa han att han skulle hålla med sällskap för han skulle dit och handla lite till sig själv.
När jag sa att jag skulle gå ville Alice också gå och när Hans kom upp sa jag att dom skulle med mig till affären så ville Hans också med.
Så de var ju trevligt att man slapp att gå själv.
När vi kom hem igen så ställde jag mig och lagade maten.

Alla var så trötta så de blev bara lite glass efter maten och sen slog jag på tvn. Det var först 2½ men sen kom Paris new BFF, jag har aldrig sett den och typ hållt mig undan men så kände jag att jag måste bara se vad de var. OMG! de fick jag ångra bittert, men ändå kundej ag inte byta kanal, jag var ju tvungen och se all denna drama :P
Efter den draman så kom det en lång film Kate & Leopold.

Meg Ryan och Hugh Jackman

Det var lite knepig film men ändå rätt kul att se, en typiskt chick-flick film.
Efter filmen var de sängdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0