Åre dag1

Vi åkte sent på kvällen från Kungsbacka och fy sjutton vad segt det är att sova i bil. Bilen i sig var väl rätt så bekväm i stolarna men inte fasen sov man gott. Min kille och hans kompis turades om att köra hela natten. ALice och jag satt där bak och sov i omgångar, Alice sov nog lite mer än mig.
Första riktiga stoppet gjorde vi kl 6 på morgonen och jag kommer inte ihåg vart vi stanna, men de var skönt med en bensträckare och så fick man lätta på trycket. Vi smet in i skogen jag och Alice och gud va mycket med myggor de fanns! Vad jag vet so blev jag biten på foten för att jag var barfota i mina skor, ananrs tror jag att jag klarade mig bra. Myggmdelet låg tyvärr rätt bra ner pakat lång bak i baget.
09.55 Var vi framme i Åre, vi prövade och se om vi kunde få nyckeln tidigare men det gick tyvärr inte.
Blev att vi tittade runt i Åre, dels på tågstationen där de även hade info och en del affärer.
Sen åkte vi runt och kolla vart man skulle åka för att fisk osv. Såg Åre choklad fabrik på vägen men de hade stängt söndagar så vi åker nog dit på tisdag.

Alice kramar om puh inne på Årestation                  Alice kramar om tiger utanför Årestation

Kl 15 fick vi äntligen vår nyckel till lägenheten och jag kan säga att jag stormtrivs här!
Jätte stort och rymmligt!


Vår utsikt från vår Franskabalkong

inte så tokigt va ;)

Blev en kvällsprommenad sen och tittade runt på lilla Åre centrum, väldigt mysigt ;)


En bild från kvälls prommenaden :D

Vad vi gjorde under måndagen kommer i ett annat inlägg!
kram

Kommentarer
Postat av: sanna8710.blogg.se

va mysigt det ser ut stumpan :)

2009-08-03 @ 20:47:40
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-03 @ 20:53:57
Postat av: Anki

Ser härligt ut har aldrig varit i Åre!

2009-08-03 @ 20:55:04
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: jojjo

Gud va härligt ni verkar ha det! =)

2009-08-03 @ 22:09:32
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0