SHOPPING!!

I söndags blev de ingen inoljlning av utemöblerna. Hans skulle greja med bilen så jag tog och kollade upp vad mamma och pappa hade för planer.
Dom ksulle åka in till kållered och kolla på skor. Mamma undrade om jag också ville följa med, och inte var jag sen på att säga nej ;)

Så vi åkte till ekencenter i kållered och var inne på Bäckebolskor, de var rea på skorna och de märktes verkligen, de var lite utplockat och de fanns inte så mycket som intressearade oss. Så jag föreslog att vi skulle åka över till K-Center och ta SkoPunkten istället. Och så blev de.. jag fick köp två par nya skor!

Söta skor va?

Sen åkte vi hem till mina föräldrar och så var vi där en stund, jätte mysigt. Fick god mat och så :)

Måndagen jobbade jag bara, så inget kul där.

Idag har jag varit ledig, så tog en ny shopping runda med mammsen idag ;)
Först skulle Alice och hennes kompisar i hennes ålder på dagis till bion.
Så de blev att  jag åkte hem till mamma så länge och så snackade vi lite och så provade vi lite kläder, blev en prommenad med Ludde med innan vi åkte.
Jag körde mamma in till kungsmässan och så hämtade jag sen Alice på dagis.
Vi tittade lite på skor på dinsko men mamma hitta inget där som hon ville ha och jag var ju nöjd med mitt jag köpte på Skopunkten ;)
En tripp in till gina och jag fick ENTLIGEN köpt mina jeans leggings!! den blev ett linne och så byte jag ett linne till en störr e storlek jag hade köpt tidigare på Gina. Jag var helt enkelt för stor över bysten.

Mina mörkblå demin leggings         Nytt linne (som inte är vit eller svart)


Linnet jag byte storlek på och färg

Jag gick in på Lindex och hade tänkt kolla på en klänning men jag hittade inget jag ville ha men hittade leg warmers. Inte för de behövs nu kanske, men dom var så söta så jag kunde inte låta bli ;)


Lila leg warmers ;)

Så tänkte jag att jag behövde en matchande top men jag hitta ingen på Lindex så jag tog vägen om Kappahl och hitta denna söta!


Visst är de söt topen?

Jag köpte även en ny BH men den tog jag ingen bild på, så de får ni överleva ;)

Jag såg så många söta klänningar på Lindex som passar Alice så jag vet nog allt vart jag tar vägen när lönen kommer ;)

Härlig dag iaf, trotts att de var så kallt.
Vi åker kanske till Coop nu, Hans behövde lite grejer på Coop Bygg.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: JOJJO

wow va du shoppat :D Så söta kläder, gillar linnet som du bytte :P

2009-04-21 @ 21:47:49
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0