seg dag..

Jag har varit onsylig idag på jobbet... en av rastlösarna letade efter mig när jag befann mig på en och samma kassa sen jag kom kl 10. Jag hade inte ens flyttat på mig för att lämna tillbaks något.
Trodde vi skulle vara översvämmade av kunder idag men de har varit ovanligt lugnt tycker jag för att de snart är påsk.. Jag var lite rastavlösare vid 15 fram till typ 17 sen gick jag och plockade tom kartonger, vilket jag ser som en terapi, fast jag blir frågade vart varor låg nånsatns och de hinner man inte alltid spinna iväg i tankarna..
Fick ätit ost, kex och vin :D så jätte nöjd är jag..

Kom på en sak jag glömde nämna igår.. När jag stod och gjorde soppa så gjorde jag mig illa.. Rev morötter på rivjärnet men de var inte de ända jag lyckdes riva.. jag slant och lyckades riva upp min lilla tummetott.. sivder som fan och de ser inte bra ut alls.. men men, de läker...

Dags att ta och sovav lite,,, kanske hörs imorgon..
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0