På med smajlet

Yes, det gjorde jag igår. Gick rätt så bra, eller?
Idag är de väl okej kanske..
Jag försöker focusera på att jag är ledig i helgen och inget annat. Jag vill så gärna hitta på nåtgot, men jag vet inte vad. Hela kroppen skriker att jag vill hitta på något imorgon. Jag vill ju inte göra mig besviken, men jag vet inte vad jag vill göra för att jag ska bli glad i hela kroppen.

Just de ja, skulle ju berätta lite om min påsk.
Torsdagen började vi greja i sovrummet, slängde saker vi inte behövde så som trasiga prydnarder och lampor.. Vad mycket skräp man samlar på sig.
Sen fredagen var jag ju ledig och då tog vi de mest lugnt och sen åkte vi till svärfar och firade hans födelsedag. Det var ingen påskmiddag där iallafall ;) men påskgodis fanns de ju. Väldigt mysigt så var de.
När vi kom hem grejede vi lite till i sovrummet, det blev att vi möblera om lite och jag fick äntligen mitt nattduksbord!!

Jag hade fixat så jag var ledig på lördagen vilket var hur skönt som helst, vi v ar hos svärmor och firade påsk. vi kom redan 11 och så blev de fika och vi satt ute heeeeeela dagen i solen, även om man satt med tjock tröja på sig så var de hur skönt som helst. Efter fikan fick barnen leta påskägg i trädgården. Vi fick lite godis jag och Hans men de låg i Alice ägg så vi behövde inte leta. Först ville jag gå med dom men så satt jag så skönt i stolen så de blev att jag plåta lite istället.
Sen blev det påskmiddag och efter de fick man göra som man ville. Barnen sprang ju och lekte ut och jag hjälpte till att plocka in. Sen satt jag i köket och pratade med svärmor. När vi hade tänkte och åka på kvällen blev de att vi stannade lite till och tände påskbrasan. Så vi var hemma vid 9 på kvällen.

Söndagen jobbade jag heldagen och jag ni har ju hört lite av den i ett tidigare inlägg.

Just nu hittar jag inte kameran så bilderna får vänta..
Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Anki

Nyfiken på bilderna???

2009-04-17 @ 18:07:40
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0