Långt tid igen

Tror jag har tappat lite lusten för att blogga nu.
Hade jätte roligt i lördags hos Lisa och Johanna, och JA jag var lite dragen, men de gick bra att jobba på söndagen. Hade inte världens jobbigaste bakfylla.
Lite roligt för jag bestämmde mig för att gå till jobbet i söndags för jag ville inte köra med tanke på kvällen/natten innan. Hans små mobbades lite för att jag var tvungen och gå till jobbet för att jag var bakis och så sa han "Mamma får gå till jobbet för är bakis" och Alice sa "Mamma ska du gå till jobbet för du är magisk?"
Hihi hon är så söt.. så jag var magisk heeela söndagen ;) var bara lite seg i kolan annars var de bra.

Det var inte så fint väder igår, när jag nu var ledig och allt.. Det blev en tur till kungsmässan och titade i lite affärer och sen blev de ica. Lagade god mat när jag kom hem sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0