Jag mår inte bra..

Jag är inte sjuk.. jag mår bara inte psykist bra.
Det känns tungt för mig.. Jag känner mig instängd...
Jag kan inte inte säga exakt varför jag känner så här, för jag vet inte rikgit själv.
Jag vill här i från och jag bara längtar att få lite miljöombyte, men de kommer nog inte hända.
Jag vill inte umgås med folk som ställer frågor, jag vill bara vara. Men jag vill inte vara själv och jag vill bli tröstad. Jag vill gråta och jag vill skrika. Jag behöver ett ljudisolerat rum.
3 dagar finns framför mig som jag vill så gärna ta vara på och komma ifrån detta. Jag tror på att jag har mött min demon. Jag vill tro på att ett miljöombyte skulle hjälpa mig att ladda om och kunna tackla denna demon.
Jag vill bli jag igen.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen? Inga pengar och det stället jag ville rymma väg till är redan bokad av någon annan.
Vad gör jag nu? är jag fast här??? Kan jag klara mig på hemmaplan?

Jag tor detta är ett litet rop på hjälp.

Kommentarer
Postat av: sanna

men lilla gumman då. du vet att jag finns här för dej hela tiden. och jag vill att den gamla glada annacarin skall komma tillbaka. :)

2009-04-29 @ 13:27:23
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: JOJJO

Hugg tag i mig om du vill gråta eller prata, jag finns här för dej♥ kram

2009-04-29 @ 14:20:53
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag förstår precis hur du känner det och de där demonerna är svåra att tackla. Du har rätt du skulle behöva ett miljö ombyte det hjälper mycket.Kram Anki p.s Jag finns också om du vill.d.s

2009-05-02 @ 14:42:17
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0