*gäsp*

Det har var en lugn dag men de var fullfart på jobbet.. vilket var rätt skönt för då går tiden mycket fortare. Och så var jag rastavlösare med och de känns de som tiden bara springer iväg. Jag har fixat så jag får påskafton ledigt och de ska bli så skönt att inte vara tidspressad. De hade varit bättre att jobba på morgoen till 3 men nu blev de inte så och jag lyckades få dagen ledigt istället.

Nu är jag trött och tänker ta och lägga mig nu.. Undrar vad för konstiga drömmar man får inatt? idag drömmde jag att jag ahde äckliga sår på min vänstra arm som var fyllda med vitt var. Såg ut som finnar och ömmade mycket och tryckte man sönder dom så kom de ut vitt tjockt var.. en var stor som en pingisboll med var alltså. obehalig drömm kan man säga. Och jag är glad över att de bara var en drömm.. usch...

Jag ska jobba hela dagen imorgon så det blir inget bloggade eller så.. jag har planerat att äta ost och kex och så dricka vin till på kvällen närj ag har kommit hem.. Är ju trotts allt ledig på fredag ;)

Fredag är bara eftermiddagen planerad, ska till svärfar och fira hans födelsedag..

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0