Ändrat

Jag har ändrat lite på mina låtar på min playlist.
Blev lite Eric Clapton. Jag tycker dom låtarna är så bra med honom.

Vi har ju grejat i sovrumet och fåt in en fungerande steerio ;) I början av vecka spelade Hans Barry White och så här om dagen byte han till Eric Clapton, vilket fick mig att tänka lite på annat och de var ju ett tag sedan man lyssnade på "gammal" musik.

Jag sparade Cavatina. Jag tycker den är så fin, och har länge tänkt på att jag vill att den spelas på min begravning, Kanske konstigt att jag tänkte på sånt när jag är så ung. Men jag tänker på mycket i livet.

Sen är ju Shayne Ward en godbit ;) och låten All my life är ju för himmla bra ;p

Shayne Ward


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0