snart dags att jobba igen..

Jag har inte varit så jätte duktig idag... men jag har tvätta och satt igång diskmaskinen :)
Jag gillar inte alls och städa även om de ser bättre ut städat..

Fick lönebesked idag och jaa, den ser väl bra ut.. inget fel med den alls, bara de att jag kommer inte få mycket över, finns så mycket jag behöver just nu.. känns inte som jag har skaffat mig något på länge.. en ny BH skulle sitta fint nu när min ända vita gick söner förra veckan.. nya höst/vinter skor.. jacka & vantar.. men Alice måste komma först så jag får la vänta tills nästa år igen då...

Måste äta nåt innan jobbet.. undrar vad..

Nä ska ta en snabb dusch och se om jag kan mätta min mage med nåt gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0