LEDIG!

Japp idag är jag ledig, har jobbat ca 9 dagar irad nu.. så det ska bli skönt.. jag har inget inplanerat, så tardagen som den kommer..

Det var lång dag igår.. men hade iaf sovmorgon ;) åt stadig frukost hemma.. Eftersom Alice och Hans skulle bort så tog jag fram kläder åt Alice att ha på sig, hon var så söt.. eller ja hon är alltid söt men igår var hon extra söt :D
efter det gjorde jag iordning mig och åkte till jobbet.. jag började dagen i kassan sen vid 15 blev jag rast avlösare.. Så skönt att man kan få varierande uppgifter.. men dagen var ändå lång sen när alla rasterna var färdiga och jag hade tagit för lite rast, de är ju inte ofta de händer..

De märktes att jag var trött, men vi hade roligt ändå ;) jag trodde att de var söndag krävdes en del övertalning hehe..
Sen var jag klantig också, attj ag hann med det med.. jag var i tipset och tog hand om kartongerna och hade en liten kniv så att de var lättare att vika ihop kratongerna.. så vid ett tillfälle skar jag mig i handen.. höll på att öpnna upp dom som stod på golvet med stockar i vi skär bort locket på lådan så blir de lättare att se och hämta snuset och så hade jag antaligen användt fel sida på kniven och då skär den ju inte så bra så skulle ta hjlp med andra haden och dra loss den varv jag skar mig i handen... gjorde väldigt ont men det var inte så djupt..

Det svider idag med men jag har satt aloe vera på och plåster..

och så när jag kom hem igår hade Hans tagit hem lite kompisar så jag fick sen en halv film iaf.. tog mig en glass och tittade på filmen.. sen kom Alice och kröp upp i mitt knä, så mysigt! sen somna hon där.
Så blev de en paus i filmen så fick Hans lyfta in Alice till sängen, hon vaknade då så hon fick på sig pyjamas..
Sen natta vi henne..

När kompisarna hade gått kollade vi på discovery, de var nån serie om farkoster mm.. vet bara att jag somna nästa så vi gjorde oss i ording och la oss ist hehe..

Nu är de dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0