Hemma!

Så då var arbetsdagen över.. den gick ganska så snabbt iaf, fick hjälpa till med rasterna..
Jag som bara skulle ta en snabb dusch innan jobbet, de blev inte så..  Hann inte med att laga nån mat så de blev en manna frutti och en banan.. tänkte jag skulle köpa mig en smörgås på jobbet, men mitt Doris minne slog till så jag glömde de båda gångerna.. så det blev mer bananer..  i mellan rasterna åt jag läkerol.. har läst att de kan ha lakserande effekt, klarade mig iallafall på jobbet :p

Kändes bra när jag visade mitt lönebesked för Hans, de innebär att vi får en del pengar denna månaden och allt går inte till räkningar.. dock har vi en bil att betala av och jag behöver tanka min raggar bil :p så jag kan köpa mig en ny BH! HURRA!! *LOL*
Måste skaffa vantar och sånt till Alice nu.. det blir allt kallare nu vill, ju inte att hon ska frysa!

Ska ta och kolla mail och se om de finns nåt på tvn som man kan somna till ;) ska upp tidigt imorgon de blir öppning som gäller..

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0