Fredag!

Det var allt lite segt och gå upp idag.. var uppe i natt med Alice, hon behövde kissa och så skulle hon ha ett glas vatten..
Sen när väckarklockan ringde snoozade jag. Hans var så snäll och tog Alice till dagis idag så jag kunde ta mig en dusch innan jobbet.. och som vanligt skulle jag hitta på nåt i sista sekund.. som att slå på min sega gamla dator och bestämma mig för att betala räkning och föra över lite pengar mellan konton.. givetvist krongla datorn lite så jag blev 1 min sen till jobbet.. så typsikt mig.. Jag är verkligen en tidsoptemist..

Dagen började med att jag satt 30 min i kassan och sen stod jag i tipset fram till 17:00... Märkets ju att de var löning igår hehe..

Skönt och vara hemma nu iaf.. hade hoppas på lite mat när jag kom hem men det blir inget med de får väl hoppas på att de blir nåt snart är ju hungrig.. får bli en mannafrutti så länge..

Mot KÖKET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0