mupp

Ny tjusig tröja har man på jobbet nu.. gäller iof bara i tipset och fram tilll jul men lite najs och få lite ombyte :) än så länge har ingen skämmtat om den.. texten  "Den perfekta julklappen!" står de tryck typ i bröst höjd och under är det bilder på triss lotter... ni kan ju gissa själva  vad för skämmt som kan komma...


Annars så var dagen rätt lugn.. kände mig lite rastlös men lyckades ta mig igenom kvällen utan göra dumma saker.. hoppas jag iaf haha! så inga bravader idag..

det blir tipset imorgon med och jag får sällskap!!! yay ska bli extra kul!!
ajaa.. får se vad jag får för mig ikäll!

Kommentarer
Postat av: sanna

tröjorna e i alla fall skönare än skjortorna. lägg till mej på msn [email protected]

2008-12-20 @ 23:48:47
URL: http://sanna8710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0