Nytt år!

Då var de nytt år igen :)

Fick jobbat igår/förra året :p och de gick br var ganska många inne och handlade..
När jag kom hem fick jag rädda dagen med att köpa ny fläskfiéer pga att Hans paja min ultraplus :( den kom lite för högt i ugnen så locket smälte och ner i maten. Shit happends, är man trött så tänker man inte hela vägen och då blir de fel, som tur var fanns de filéer kvar på kvantum. Jaaa, jag handlar där för att den ligger närmare där jag bor.

Fick fixat förrätten och så. Blev massa gott. köttet och potatisgratängen Hans gjorde var också smaskens ;) Blev en Klings glasstårta till efterrätt :D

Ludde, mammas och pappas vovve var också här. Så mysigt..

nää nu får de vara nog jag skiver mer senare idag!

GOTT NYTT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0