nu är jag jätte trött...

Jag började 6.55 imorses men jag för sov mig lite så jag var inte på jobbet förrän 07.05 eller jag stämplade in då.. sp fick jag jobbat till ca 18.30. när jag igentligen skulle ha jobbat till 20.. direkt efter jobbet gick jag in och handlade lite.
När jag kom hem satte jag mig ner en stund sen letade jag recept till köttbullar. Det blev mest bara insperation till eget recept och jag tror dom blev rätt goda ;) . Sen gjorde jag ris a la malta, väldigt enkelt blev de. Jag hade köpt gröt på "korv" och sen vipsade jag bara grädde med vaniljsocker och blandade med risgrynsgröten..

När de var klart fixade jag iordning mitt julgodis i "Cellofan" påsar, himla sött :)
Alice kom i sängs alldeles för sent... vet inte om jag orkar håll mig vaken tills hon somnar. Jag behöver ju slå in lite julklappar med. Hans har iaf fixat julskinkan som jag vill helst äta nu medans den är lite varm, men vet inte om jag orkar..

Jag önskar er iaf en riktigt God Jul!!!

kram

Kommentarer
Postat av: Anki

God Jul Anna-Carin

2008-12-24 @ 08:00:08
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0