mmm julbord :D

Jag hann inte hämta paket idag får göra de imorgon, om jag hinner hihi..
Var rast avlösare när jag började, de är skönt när man jobbar långa dagar får då går tiden fortare tycker jag iaf.. Sen gick jag och Johanna på rast samtidigt och gottade oss i julmaten!! massa gott  ^ ^.. jag gjorde bort mig dock, hehe.. hade hört innan allt gott som fanns som tex ris a la malta och jag såg den ju inte.. så högt och tydligt sa jag men jag saknar ris a la maltan!! då fick jag arga blickar på mig från dom som hade gjort i ordning julmaten och så sa Jeannett att den står där på borde bakom dig! ja där fick jag så jag teg haha!! jag missde den när jag gick in såg ju bara den goda maten inte de andra :/ ajaa.. mätt och glad var man iaf när man kom ner :D
Gick och små åt av godiset på varje rast sen.. måste har ätit all min förbruking för detta år.. eftersom jag tänkte dra ner på godiset..

Har vart en trevlig dag endå på jobbet, gjort många sysslor.. satt i kassan, och plockat lite tom kartonger i hyllorna med Johanna och så fick jag träffa Therese med :) .. plockade in tidningarna med och gjorde lite efterrapportering...

Härligt fummiga var vi med hehe ;p

får väl ladda för en ny dag imorgon.. med nya bravader

Kommentarer
Postat av: sanna

har vi en till johanna nu eller??

2008-12-18 @ 22:34:17
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: sanna

haha oj trodde ja läste johannas blogg hahahhaha

2008-12-18 @ 22:34:59
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! du är la för go ;)

2008-12-18 @ 22:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0