lång sovmorgon!?

Japp nu först har jga gått upp.. gick och la mig typ vi 1 igår och var iof uppe en vnda vid 8 med Alice på toa men gick bums till sängs och somna om.. sen vaknade jag av att Alice kom med telefon vid 10.. de var hennes farmor i telefon men det var nog ett kort samtal, kommeri nte ihåg riktigt vad hon sa men jag somna om iaf.. sen vaknade jag 12.15 av att Alice hade öpnnat dörren in till oss och Hans ropa på henne att hon skulle komma och mysa.. Under den tid vi låg och sussa sp gott var Alice uppe och titta på tv..
Snart dags att åka till jobbet med.. snacka om att sova bort halva dagen, men jag var så jäkla trött...

Ska la göra iordning lite frukost... Massage hade varit gött och få lite med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0