lång arbetsdag

Det var de kändes som, jag jobbade 15-21.15 men de var inte många som var inne och handla på den tiden så man kändes sig lätt rastlös. Vi hade de trevligt ändå tycker jag.
Jag fick höra att de är andra gången vi har öppet juldagen, kanske de var därför de inte var så många där? eller så gottade sig alla bara av att vara ledig, kan tänka mig dom som har haft jul hemma fick lite mat över ;)

Köpte hem lite naturgodis och hitta en ny favorit, torkad jordgubb med youghurt överdrag *mums*
Fick ju smaka lite på Cissis godis ;) så man blev ju sugen på mer :p

Nu finns all dock i min magen, fast jag bjöd Hans med ;)

Kommentarer
Postat av: Anki

Ha en bra helg!

2008-12-27 @ 10:12:23
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0