killer boots!

Ja, det är dom verkligen! hade såååå ont i fötterna när jag kom hem i lördags efter jag skaka loss ;)

Var hos Sanna på inflyttnings fest innan, jätte mysig lägenhet, nästa lika bra som min ;) hihi..
Hade jätte kul och var lite DJ med ;p och så spillde jag på Sannas duk :/ sorry!! tur att du har tvättmaskin! de äger att ha de uppe i lägenhete :P
Det blev iaf utgång efter festen, tråkigt att Sanna inte hakade på men samtidigt föstår jag varför :)
Vi knödde ihop oss ett gäng i Emelies bil *haha* och farbror blå körde vi förbi utan att bli stoppade *phew*
Vi ranglade in på Esters och tog över dans golvet dirket ;) inte för att de var så många där iof ;p

Var skylldig Johanna 50 kr som jag fick låna direkt efter jag gav henne dom *lol* tänkte inte på att de kostar en 20 för att hänga av jackan *suck* men hon fick tillbaks den idag :D

okej upp med en bild på bootsen då :p
köpt på skoboo ullared

Kommentarer
Postat av: sanna

De va skit kul att du kom snygging

2008-12-17 @ 23:37:24
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: jojjo

fan va snygga :D dem tänkte ja osså köpa!! provade dem men dem va lite förstora.. så snygga :D bra smak ;)

2008-12-19 @ 21:59:50
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0