jobbigt..

Idag har jag bara vart jätte trött, jag glömde sminka mig innan jag åkte kom på de när jag skulle se efter vart jag skulle sitta.. smet in på toa och kleta på lite foundation så man såg någorlunda ut iaf.. den var ganska lugn morron i kassan men fler blev det runt 12 tiden.. sköt att man lämna vid 15 då ;) och lite annat hann jag med, fick ta Maggan och Malin på rast så blev lite i tipset med.. skönt, älskar att få göra olika uppgifter underdagen..

Har så ont i min vänstra handled och jag vet inte vad jag har gjort.. kände de igår med men känns mer idag :(

Fick handlat lite med innan jag åkte hem.. nu sitter jag och äter köttbullar med pommesfrites.. tänkta gå och kn med folket på kungsis sen.. idag är sista dagen för mig och fixa fler julklappar eftersom jag jobbar hela dagen imorgon..
Det blir ingen gekås idag det orkar jag inte.. kanske åker ner i mellandagarna..
Hoppas jag hittar nåt till dom som är kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0