JA!!

Min söta, goa & snygga pojkvän har låst upp min nalle! så nu kan ni smsa och ringa mig som vanligt igen.. inte för att jag får sms så ofta ;p haha!


Det var en lugn start på jobbet, men efter kl:12 nångång strömmade in med folk på Willys och de blev kaos!! Man vill ju klona sig för man var ju most wanted över allt haha..

Min nagel har gått sönder!! hela världen går under! den har ju gått sönder lång in på fingret med, gör så jäkla ont :( fastnar ju över allt med.. hatar när de händer. Jag måste ta bättre hand om mina naglar!

Är ledig imorgon så får städa järnet och så laga mat mitt i allt också.. jag jobbar ju på nyår 10 till 16..

Ska ta lite kvälls mat nu..

kram i kvadrat ;)

Kommentarer
Postat av: tessess

Hej GUmmmsss!!

Tackar så mycket..de gjorde jag & Jojjo bra när vi drack =) Hoppas julen har varit bra och att nyår blir toppen..kanske ses innan vem vet! Kramar

2008-12-29 @ 21:46:38
URL: http://theresekvist.blogg.se/
Postat av: jojjo

ja förstår precis hur d känns när en nagel går sönder...man vill bara gråta :p

2009-01-04 @ 20:03:48
URL: http://galenjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0