Fredagens fynd ;)

okej lite uppdatering.. jag var ledig i fredags så jag stack till kungsis med min kompis Helena. Jag var galen nog att ta bilen bort, vilket jag ångra bittert när jag väl satt i kön in till kungsis. Gjort är gjort så de var ju bara att fortsätta, jag fick dock lite lätt motorstopp på den dumma 760:n, vilket jag säkert inte var populär för :p. Fick bara vackert slå på varningblingersen och försöka starta om bilen. Lyckades få igång de igen och brassa på så jag kom iväg tvärr för dom bakom mig blev de rött när jag väl passerade rödljusen. Jag fick pakering ganska så snabbt iaf :)
Träffade upp Helena på pakeringen sen gick vi in. vi gick diret till Intersport för hon skulle byta en julklapp till sin kille, när vi kom dit såg vi hur lång kön var så vi tänkte vi åter kommer.
Så de blev Gina Tricot och där fynda jag :D, Alice blev kissenödig så jag tog henne till toa kön och Helena köade för mig på Gina. Gick rätt så fort ändå när jag kom till kön tycker jag.
Här är de jag köpte iaf ;)


Svart klänning

grå klänning/tunnika


vit top

Sen fortsatte vi bort till Innterspor igen och där var de inte så lång kö och jag tittade på ny vinter jacka så länge och hittade en :D


Svart jacka ;)

Vi skulle ta en fika, men de var fullt överallt så vi gick ut och över till donken och fick käka där ist.
sen åkte vi till skopunkten där jag fic köpt mig ett par nya skor. Inte på rean dock men jag gillar dom ändå ;p


inga höga klackar ;)

och så fick Alice ett par fin skor med :D


Söta va?

Gick åt ca: 1100 kr denna dag men jag är glad ändå :D
För en gång skulle blev det klädder till mig, nu saknas bara en ny BH så är jag nöjd ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men det var ju bra,det behövde ju du.Finna skor till Alice och fräcka stövlar till dig,hoppas de är bra,och inte läker in vatten.Har du möjligt så smörj dem med lite fett runt kanter och sömmar.

2008-12-29 @ 00:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0