Deppig dag..

I dag har jag varit lite deppig, jag vet inte riktig varför och jag kände de inte riktigt heller förrän Johanna kom och såg de på mig, då kände jag att jag ville bara gråta men jag bet ihop och höll mig lite undan, Johanna gav mig i uppgift attt göra andelarna så kunde hon ta kunderna.. så när jag fick min första rast så ville jag bara låsa in mig på toaletten och gråta, bara för att få de ur mig.. men sen så tänkte jag att jag hinner inte göra allt de på en kvart och så ville jag inte att folk skulle börja undra.. så de blev att jag tog tidningen och bara satte mig i dom sköna stolarna. det blev ingen frukost jag hade ju ändå ätit lite innan jag åkte..
När jag kom ner gick Johanna på rast så jag försökte klistra på ett leende.. och jag hoppas den funkade.. ingen sa nåt iaf..

Så när de inte var några kunder så fick jag prata av mig lite till Johanna, inte var de så lätt man blir ju avbruten men kändes rätt okej ändå.. vi gick på lunch samtidigt och fick väl bara små snackat om annat vilket ocskå är skönt att komma på andra tankar när man känner sig lite nere..

Jag tror de kan vara en typ av julstress som har nått mig, jag har aldrig kännt så här innan.. Sen kan de vart också tanken på att julplannerna skulle ändras och flyttad till tisdag då jag jobbar hela dagen, när jag fick höra de igår kände jag mig lite borträknad.. men nu när jag kom hem så fick jag reda på att vi kör på som de var sagt från början, vilket käns väldigt bra..

Fick mig en glad överrasking när jag kom hem, Hans hade ständat och gjort fint så gott som över allt, frostat ur frysen, tvättat och diskat samt lagat mat!!! de är ju inte ofta de händer och de hade sparat mat till mig så här sitter jag och nuter med fullkornsris fläskotlett och kantarellsås :D tyvärr så är det rätt så rensat i vårat kylskåp så de blev vatten till annars hade de vara gott med mjölk eller cider..


Kommentarer
Postat av: Jobbar polaren

Synd att du känt dej deppig idag hoppas att du mår bättre när du läser det här. Bra att du inte låste in dej på toan och grät det hjälper inte så bra jag har prövat. Anki

2008-12-21 @ 23:39:03
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: sanna

lilla gumman då.. :(

jag finns alltid här om du behöver prata.

Glöm inte de.....

Massa kramar:)

2008-12-22 @ 00:50:51
URL: http://sanna8710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0