äntligen hemma

Då var det klart fick löpt dom sista julklapparna idag.. tänkte bara kompiltera lite imorgon men de gör jag på jobbet.. får ta och slå in dom ikväll.. ska ju göra köttbullar och ris a la malta att ta med till mamma o pappa.. och så glömde jag fråga mamma om farmor och farfar kommer :/ typiskt mig... Mitt Doris minne slår ju till lite då och då ;p


Fick dagens promenad med :) gick till och från kungsis och jag lyckades dra med mig Hans, tog lite tid men det gick :) Alice är ju inte så svår att övertyga ;) nu är hon dock ledsen. Jag blev lite arg på henne när vi gick hem. Hon började gå saktare så jag fick dra med henne och hon gjorde de bara för att jäklas. vi hade suttit ner och vilat innan vi gick hem, så de var ju inte för hon var trött. Hans tyckte inte hon skulle få se julkalendern bara för att jag fick säga till henne så många gånger och jag håller med. Det är tråkigt, men man måste ju sätta gränser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0